SuaRa

Suatu Kepastian.....


pe la cite ngn konvo aku...if ms diploma dulu,aku plg suke wat preparation tok konvo,beli baju,kasut,tie,amek jubah n jupe kwan2....i miss all my freinds...dah rs x sabar2 nk jupe diorg ni...tapi.....aku kena outstation to somewhere region...xleh la bgtau coz for me its too private...almost 3 weeks gak la on 11 may n aku blk ke k.l semula on 27 may which 28 may konvo will be held in uitm S.A...cmner tue..sah sah la aku jd kelam kabut sket,nak uruskan family dtg sini lagi..tapi it's not problem for me...aku suka travel n it's nature of my job...aku xkesah di hanta ke mana-mana coz aku mmg nak cr pengalaman...abang hafiz n kak wan byk tolong aku...diorg ajar mmg masuk dlm otak aku...tq guys...so aku kena pk siapalah nk amek jubah aku...cmner lak aku nk amek kad jemputan n pelekat kerendaan parent...hopefully zul bole la tlg aku...aku mls nk pk benda ni...yg penting aku g audit branch dulu...tu jer....last thursday ada meeting department,actually aku byk idea tapi aku bg peluang kat org2 lama yg lagi arif ttg deprt audit ni....dat y aku cm x active sgt time meeting tu...coz dat time dlm otak aku bz nk cari sample tok branch yg aku kena audit...2 jer...xpelah pasal konvo aku ada kwan2 n family yg bole tlg aku,masalah kecik xpayahla nk diperbesakan...aku selalu ingatkan diri aku untuk tidak terlalu mempercayai org lain dgn mudah...aku byk bercerita ttg diri aku n org lain pada org yg aku baru kenal..and nampaknya ianya makan diri aku sendiri...xper i'm learn from mistake,aku bdk baru kena wat mcm2 experiment...biarlah org nak kata apa....aku dgn hidup aku,n org lain dgn idup dorg!!!!!!just have it yours way....aku sakit betul ngn org yg x amanah dlm rahsia...dan berpura2 dlm apa yg dilakukan...depan ckp lain,belakang ckp lain...ikutkan hati nk je aku sepak muka yg 2 talam tue...yg pasti aku xkuarkan sikap sebenar lagi...get ready!!..

1 comments:

Najib nak konvo ye...Very proud of your success... Kem salam dengan semua ye... Datangla Tanjong Malim. 30 minutes je dari Rawang...

Post a Comment

About this blog

sharing and listening my deep down inside.......

About Me

My photo
expect....the unexpected....

Followers