SuaRa

Suatu Kepastian.....

ni group present aku, zul,baha,faiz n aus (hanya sekadar menyebut beberapa nama)....kt melaka satu batch kenal...best entertainer, most popular guy ni sme awards aku dpt ms bbq party using voting polls....nk ikutkan kat dlm kelas, ngn lecturers aku mmg participate n always make people happy....sunyi la class if xde aku...after grade aku da lost contact all my friends...byk yg kata aku lupa kwan la, sombong la,menyepi la...for your information, selama ni aku ddk umah mmg devoted tok family especially abah n my sister...tension dgn careers, lg ckp mmbuatkn aku mls nk fikir and answers all the phones...sms pun jarang reply....selama 4bln ni aku terpaksa ckp yg aku jd cikgu sementara,terpaksa la tipu sunat atau istilah lain propa,sorry sgt pada yg tertipu coz mls nk pjg crita,nnti confirm jadi bhn dianyam ketupat....tapi sekarang alhamduillah next wik nk start kerja dah tp berat hati nk tinggalkan abah dengan condition yng tak berapa stable, by the way i still have great sisters and brother in law yg tak putus2 fikirkan jalan yang terbaik for the whole family...barang pape pn x packing lagi,nasib la ada abg sepupu sudi tumpangkan rumah....pada members kat uitm melaka dulu....aku msh cm dulu....bile free kite gathering....now,we graduated n wish semuanya akan dapat pekerjaan yg menjamin masa depan....pada insan (biarlah rahsia) yg xnak tengok muka aku time konvo, satu je aku nk pesan....fahamilah situasi aku pada dan ketika itu.....jgn buat aku serba salah...thanks bcoz terlalu ambil berat psl aku selama ni.....

0 comments:

Post a Comment

About this blog

sharing and listening my deep down inside.......

About Me

My photo
expect....the unexpected....

Followers